BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. augusztus 30., hétfő

Bocsánat..!

Sziasztok!
Figyeljetek..szerintem nem éri meg veszekedni..szerintem minden tökéletes lenne ha kibékülnétek..na mitszóltok? Benne vagytok? Mert én igen és Lyly is..bár amennyiben nem akarjátok abbahagyni a veszekedést ..vagy valakinek gondot okoz a békülés és káromkodó megjegyzéseket tesz valakire/valamire..sajnos moderálni fogjuk a bejegyzéseket..sőt Lylyvel már azt is fontolgatjuk hogy a 2.könyv az egy privát blogon lesz elérhető..
Mindez tőletek függ..hogy mit is akartok igazán.. én most kimondom mitakarok:

BOCSÁNAT!
Hát ennyit akartam..remélem nekem is mindenki megbocsájt..csak remélni tudom..hogy ti is bocsánatot kértek egymástól...

Lenaa

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

2 hétig nem jövök és ezt kel látnom és a többiek nevében bocsánatott kérek de az nem volt szép amit csináltok na mind1

pussy ben

Rena Rich írta...

sztem tök igazatok volt :) De most
az a lényeg h minden rendben van és
kész. De most bocsi ezért:
Lányok h a bűbánatba képzeltétek h 3 hónap új fejezet nélkül?? Meg akartok gyilkolni? .szip-szip. remélem nem várattok sokáig.
puszI: heny

Névtelen írta...

sziasztok...hogyhogy nincs friss az oldalon???????:P már nagyon hiányoplom :(
puszi♥
Lily

Happines for a life :) írta...

szia!jó a blog!
Megnézed az ennyimet is?? kérlek írj komit
és legyél az oldal követője ha szeretnél.
köszi
vampire-vampirefan.blogspot.com