BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. február 5., péntek

Csalódott vagyok!

Szóval, az a baj, hogy senki nem ír komit és így nem megy az írás! Elvesztem az lelkesedésem, és így nem fog menni. Annyira lelkesen álltam neki a blogom írásának, és amikor megvolt a 100, 200 és 300 látogaó azt hittem elrepülök örömömben és a díj, azt is köszönöm. Ez mind nagyon szép és jó, de nem elég. Mindössze egy-két percbe telik egy komment írása. Kérlek benneteket, hogy írjatok véleményt!!!! Lehet jó, rossz építő jellegű!Sokat segít. Most még felteszem a következő fejezetet, ha készen leszek vele(csak írtó sokat kell tanulni), de utána csak 5 komi után jön a következő fejezet. Ez nekem nagyon sokat jelentene!!!! Lehet, hogy most szemét vagyok, de nézzétek el nekem!

Pux:Lyly

ÍRJATOK KOMIT!!!!!!!!

4 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Kedves Lyly!

Nagyon tetszik a történeted. Nagyon ügyes vagy, de ne add fel. Én jól tudom milyen ha nem kapunk komit. Hidd el eggyütt érzek veled de ki kell tartani mert meg lesz a munkád gyümölcs ezt tapasztalatból mondom. Én nállam is volt olyan hogy nem írtak komit és én szószerint ki készűltem. De hidd el ha kitartó vagy akkor fognak írni. :)
Van esetleg kedved egy linkcseréhez?
Puszi sweety13

Lyly írta...

Szia sweety13!

Hát persze nagyon szívesen, benna vagyok a linkcserében! Örülök, hogy együtt érzel vele, volt aki kiakadt, hogy csak 5 komi után teszem fel a következő fejit mert hogy ugyis olvassák, de nekem ez nem elég kiváncsi vagyok a véleményekre! Szal köszi hogy megértesz!

Pux:Lyly

Névtelen írta...

Nézd, én most mit mondjak. Vannak, akik szerint jó a blogom, de mé rendszeres olvasókbol is cs 4 van, pedig 130 an látogattak eddig. Én is csalódott vagyok, hisz nekem még az 5 komi sem jön össze. De megpróbálom nem feladni, ha te sem. Egyébként ne aggódj, a történeted és az oldaladis nagyon jó:) Sokpuszi, Lili

Lyly írta...

Szia Lily!

Nagyon szépen köszönöm a bíztatást! Kitartok!Légy te is erős! Nekem azért vannak ennyien mert amelyik oldalt látogattam kiirtam a blogom címét (persze csak akkor ha nem kérte az illető hogy ne hírdessünk) és jöttek sokan. Ne add fel! Pux:Lyly