BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. március 18., csütörtök

:(((

Valami baj van? Nem tetszik a történet!? Valamit elrontottam???? Nem írtok komit, nem írtok a chat-be. Mintha senki se lépne fel. Nagyon elszomorít. Úgy látom nem akarjátok olvasni, vagy már unalmas, lejárt, nem izgi?! Nem szavaztok.Fogalmam sincs mi ez a kihaltság, de lehet hogy csak velem van baj! Annak a két személynek meg köszönöm akik írtak véleményt, jah meg a 3 szavazónak! Így nem fogom folytatni!!!
Pux:Lyly

Lehet, hogy most megint szemét voltam, de bocs! Nem akarok senkit megbántani!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lili, a ************************** életbe,komolyan önostorozás terén Edward elbújhat melletted -.- XD
hány milliárdszor kell még elmondani neked hogy NAGYON jó a törid?! hmm?!

TÖBBIEK: szeretnétek,hogy folytassa?? Akkor írjatok kommentet,különben képes rá és abbahagyja! -.-'

Lyly és Lenaa írta...

Szija!
Hát sajnálom hogy idáig fajultak a dolgok!
De én hogy tegyek valamit az ügy érdekében kiraklak a címlapra az énoldimra hátha többen jönnek :D
rmeélem ezezl tudok segíteni :D és nehogy abba hagyd..valócsínűleg sokan olvassák csak nincs kedvük komit írni :S..
ÍRJATOK NEKI KOMIT!!! LÉCCII!
és te is hirdesd magad mindenhol :D
Puszika :S

Nika:) írta...

Sya!
Nekem (de sztem nem csak én vok így ezzel)nagyon bejönn a törid,nagyon JÓ halodd abba ne merd hagyni ezt a törit !!Joo lécci ne hagyd abba!!
Pusza Nika:)