BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. június 20., vasárnap

Fájó gondolat

Sziasztok!
Hát most nem szolgálhatok túl jó hírrel..Lena vagyok.
Lyly nagyon el van keseredve mert senki nem nézi az oldalt.
Én mint a legjobb barátnője nagyon sokmindent köszönhetek neki ( igen, talán lehetetlennek hangzik hogy nem is találkoztunk és mégis legjobb barátnők vagyunk,de nagyon sokat beszélgettünk egymással és összenőttünk ami számomra különleges érzés mert szinte mindenben egy a véleményünk és ilyen bizony ritkán van..és bocs hogy erre a részre most így külön kitértem nem témaelterelés céljául szolgált csak gondoltam jobb ha tudjátok)
Naszóval ...fáj szomorúnak látnom az oldal miatt..hogy most is csak 3 ember írt kommentet mikor 40valahány rendszeres olvasónk van..és ő szeretné tovább írnia történetet de könyörgöm bátorításra mindenkinek szüksége van..és kiaz aki nemszeretek olykor-olykor kedves kritikát kapni vagy egy-egy bátorító kommentet higyjétek el..főleg most lehetne sok kommentet írni mert tudom hogy nyár van és ilyenkor több ideje van mindenkinek a gép előtt punnyadni..

Úgyhogy kérlek titeket ha megér nektek valamit ez a történet legalább 20 kommentet írjatok ( közlöm hogy 43 rendszeres olvasó van....chh)
Ezt ne vegyétek fenyegetésnek de képzeljétek csak bele magatokat a helyzetbe...
rémes ugye?
szerintem is
Ez az utolsó "kérés" tőletek ha nincs 15 komment akkor sajnálom de VÉGE LESZ a blognak.

Köszönjük!


Xoxo

Lena




Linkek:


Csináltunk egy főblogot ahol az összes frisset jelezzük (fejlesztés alatt)

http://foblog-lylyeslena.blogspot.com/

És még csináltunk még egy blogot a Novelláknak (fejlesztés alatt)

http://www.novellakbylyly.blogspot.com/


Elsősorban ezket nézzétek!


Mégegyszer Puszi: Lena

2 megjegyzés:

Natalie írta...

GyERÜNK MINDENKI EGYSZERRE:ÜGYI VAGY LYLY!NE HAGYD ABBA!
télleg ne hagyd abba!remekül ísz!
remélem meglesz az a 20 komi és minnél hamarabb hozod a frisst!

ügyi vagy!ne csügedj ez egy lusta népXD!Mindenki billentyűzetet ízzíts és komikra fel!!!!

sok-sok puszi

Nana írta...

Helló!
Nem tom írtam-e eddig komit!:S
Ha nem akk bocsi.
Tom mit érzel mert a bnőimmel vezetünk egy blogot,és nem vmi sok komit kapunk :D
Nem valami felemelő érzés.De a rendszeres olvasók száma nő.Szol nem hiszem .h olyan rosszak vunk.
És neked meg több mint 40 rendszeres olvasód van.Ez nagyon szép szám!
Sztem nagyon szépen írsz.És én imádom!
Ne hagyd abba!!Kérlek!
Tudom rossz érzés ha nem sok a komi.De rendszeres olvasód sok van.Sztem ez is egy szempont.Remélem folytatod.És elgondolkozol azon amit leírtam.
Puszi
Nana