BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. június 23., szerda

Hali mindenkinek.

Nagyon sokat gondolkodtam, és több dologra is jutottam.
1, Egy idióta hülye barom vagyok. Több oka van: Bevezettem azt a szaros komihatárt. xD
Mindig késtem a frissel.
Ritkán frisseltem.
Mindig kommentárokért nyavajogtam.
Szóljatok ha van még.


Sokat gondolkodtam (megint xD) és arra jutottam, hogy NINCS komihatár. NINCS "bezárom a blogot" Megpróbálom minnél hamarabb hozni a frisseket. Persze nem azt mondom, hogy nem kell kommentelni, természetesen jólesik, de nem ragaszkodom számhoz. Akár ketten, akár 44-en olvassák, engem nem érdekel (persze örülök ha sokan). Ha nem olvassa senki, az sem, akkor írom magamnak. Imádok írni, kikapcsolódást jelent számomra. Nem vagyok tehetséges ezzel tisztában vagyok. De nem baj, ezt szeretem csinálni. Szóval, mostantól egy vidám lány fogja hozni nektek a fejezeteket és a novellákat, nem egy szorongó aki azon aggodalmaskodik, hogy meglesz e 10-15 komi, vagy be kell zárnom a blogot. Remélem ezután is olvasni fogtok.

Ezer bocsánatot kérek az összes szemétségemért. Tudom, hogy sokszor mondtam már, de ez most szívből jön. (:

És aki felnyitotta a szemem. Az nem más mint NANA. Köszönöm neked, hogy felnyitottad a szeme azzal a pár sorral amit írtál nekem. Remélem olvasod ezt. (:

MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM? ÉS EZER BOCSÁNAT.

9 megjegyzés:

Lyly írta...

Szarakodik a blog, szóval, szeretném megköszönni neki, neked. Remélem olvasod ezt :D

ÉS EZER BOCSÁNAT ÉS KÖSZÖNÖM....

Natalie írta...

hát hajrá lyly!
én mindig minden fejihez fogok komit írni mert tudom milyen jól esik az a művészi léleknekXD

várom a frisst!

sok-sok puszi

Eszter írta...

nagyszerű csak így tovább:)én még csak most találtam rá a blogodra de nagyon tetzik és igazán szeretném tovább is olvasni. Várom a következőt puszi:)

Eszter írta...

Egyb azt el is felejtettem írni hogy tudom milyen érzésen mentél keresztül
én nem rég keztem bele a saját blogomba és szinte senki sem ír kommentárt pedig biztos olvassák mások is.Ha van kedved szívesen látlak raja:).Örülnék ha elolvasnád:)Sajna nem tudom milyen életemben nem írtam még ilyet.Szívesen meghallgatnám az észrevételeidet:)http://eszter-emilyrobahrnvsazrzelmekrn.blogspot.com/ Itt a cím.Ha van kedved megnézhetnéd:)A tied nagyszerű.Nagyon tetszik ahogy írsz:):Remélem még sokat olvashatom.Puszi:)

Névtelen írta...

Szia!!
Csak annyit örömmel várom a folytatást a történetben és ezzel mindent elmondtam!!;)
U.í:Jó dolog ha az ember belátja ha valamit elrontott és felülkerekedik magán és a legeslegjobbat adja mindenben:):)
Melinda

Szalai Cintia Isabella írta...

Kedves Lyly!
Isabella vagyok!Én is imádok történeteket írni,egy weboldalam is van!Szeretném megcáfolni azt a kijelentésedet,hogy te tehetségtelen vagy az íráshoz!Hidd el én már olvastam és írtam legalább 1500 oldalt,szóval azt mondom,hogy igenis tehetséges vagy,csak túlságosan lebecsülöd magad!Egy jó tanács(velem is megtörtént xd)ha nincs kedved,vagy időd írni,akkor inkább ne írj,mert nem lesz olyan,amilyennek te megálmodtad!Az eddig részekhez képest,szerintem a "Szülés" nem olyan lett.Rövid és tömör,de attól még jó!Szeretnélek megkérni,hogy tedd fel a weboldalam címét,az oldidra,én már felraktam a tiedet!Xd:www.twilightsaga-sajatszavak.eoldal.hu
Előre is köszi!:
Isabella

Névtelen írta...

Szia!
Én most kezdtem el nemrég olvasni a blogodat és nagyon tetszik!Nagyon ügyes vagy!Csak így tovább!Semmi okod tényleg arra hogy azt hidd nem jó az amit csinálsz mert látszik hogy más embereknek is tetszik és ezért szeretik olvasni!A kommentek pedig természetes hogy jól esnek!Én csak tudom!Nem egy barátnőm ír blogot és tudom hogy nekik is milyen jól esnek a dicsérő szavak!Én például nagyon megkedveltelek mivel nagyon kedves és barátságos vagy az olvasóiddal és annyira bízol bennük
Fel a fejjel!Írj tovább mert egyáltalán nem rossz amit írsz!
Puszillak sokszor
k.k.

Isabella Cullen írta...

Szia én nagyon szeretem az írásaidat és szerintem nagyon tehetséges vagy aki mást mond az hazudik:):):):):)
tovább jó írást és remélem tényleg örömödet leled majd benne

Isabella Cullen

Nana írta...

Jézusom!
Ez most komoly?
:'(
Ilyen még téll nem volt velem.
Nem tom mit írjak :)
Köszi szépen!:)
Elérzékenyültem
Puszi
Nana