BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. május 6., csütörtök

Apróság!!

Unatkoztam, írtam... Gondoltam, felteszem, hülyeség tudom, de azért kiváncsi lennék a véleményetekre!!! Hát íme:





Csak néztem. Álltam, és néztem. A lángokban álló villa jelentette az életem végét. Miért? Miért? Ismétlődött bennem az egyszavas kérdés. Miért pont nekik? Hisz, vámpírok. Nem tudtak volna kimenekülni? Rohanni? De nem. Kegyetlen a Sors. Miért kellett elvenni tőlem ezt a csipetnyi boldogságot? Hmm? Miért? Mert egyszer, egyetlen egyszer élvezni mertem az életet? Ezért? Vörös lángok égették a hét angyal testét. Egyre egyre felcsaptak a magasba, az ég felé. Sűrű füst szállt fel. Bűzlött a környék. De nem tudtam vele foglalkozni. A szerelmem, az életem értelme, benn ragadt, elégett, elment, itt hagyott. Egy űr tátong bennem, kezemmel átkaroltam magam, nehogy szétessek. De nem segített, ezt az ürességet csak ő tudta volna kitölteni. Hűvös csókjaival, ölelésével, dúdolásával. Vagy egyáltalán a jelenlétével. Hogy itt van velem, féltve óv minden elől, vigyáz rám. De ez… ez már a múlté. Eddig még vissza tudtam tartani a könnyeim, de most már marták az arcomat a forró könnycseppek. Térdeim meg- meg bicsaklottak, összerogytam. Öklömmel a földet vertem, és sírtam. Szenvedtem. Most hogy Ő már nincs itt, a szerető energiabomba húga nincs itt, a féltő család többi tagja nincs itt, így… elvesztem. Tekintetem a házra emeltem. A lángok nyaldosták a tetőt, az ablakokat, az egész épületet, a zongorát, mindent. Egy kézzel fogható emlék nem maradt számomra. Ennyi, kész vége. Ők elmentek, itt hagytak örökre. De! Mi lenne, ha követném őket? Csak beszaladok a lángok közé, és már velük is vagyok. Felkeltem a hideg talajról, és lábaim gyorsulni kezdtek. Futottam a lángok közé.

- Ezt érted, Edward Cullen! – rohantam, ahogy csak tőlem tellett.

- Ne, Bella ne! – hallottam az Angyal hangját, de visszafordulni nem tudtam, mert a lángok már élvezettel majszolták gyenge testemet…

5 megjegyzés:

nicolle írta...

hűha! ez tetszett! többször is unatkozhatnál, és akkor kapnánk több ilyet:) grat! nagyon jó éett!
puszi

Bexx írta...

neszórakozzál itt velem... Nyiss új blogot, és folytasd vagy fogd be és írd a többit jó!? jézusom ezért még kapni fogok suliba puszi.xD

Anett írta...

szia! hű, ez nagyon durva volt!!!!!! folytit!!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Ez nagyon remek lett! Nem igaz, hogy nem folytatod!!!
Kérlek,kérlek,kérlek FOLYTASD!!!
Puszi: Join

Leander88 írta...

Szia!
Ne haragudj, de még csak most volt időm elolvasni :$
És meg kell mondjam, ha tudom, h iyen klassz lesz, előbb jövök! ;)
Tényleg nagyon jó lett, volt, h a sírás kerülgetett (bár mostanában kiszámíthatatlan vagyok iyen téren, mert mindenen elbőgöm magam :P)
Én is remélem, hoy egyszer lesz ennek folytatása, talán kiszabadíthatnád Bellát az égő házból valahogyan... még nekem is elkezdtek tekeregni a kerekek a fejemben :D
Szóval, még sok ilyen apróságot hozhatnál nekünk, mert ez zseniális lett!
További sok sikert neked!
xoxo
Lea