BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. május 23., vasárnap

(:

Hali. Tudom, hogy régen jártam erre, de most itt vagyok. Új dizi, új fejezet. Itt egy kis ízelítő:


- Eljön velem valaki Lizzie-hez? – kérdeztem halkan.

- Persze. – szólt családom egyszerre. Muszáj volt mosolyognom.

- Felőlem jöhettek mindannyian, de valakinek itthon kéne maradni a Nessie-vel, meg Renée-vel. Nem szeretném, ha Renesmee megrémülne Lizzie láttán.

- Én itthon maradok. – szólt rögtön Esme.

. Köszönöm. Induljunk. – jó 5 perc futás után odaértünk. Idegen vámpírszag csapta meg az orrunkat.

- Ti is érzitek? – kérdezte Rose.

- Mi az, hogy, baby. – röhögött Emmett. – Még a borznál is büdösebb szaga van. – ezt a beszólást Rosalie egy nyaklevessel jutalmazta.

- Fejezzétek be. – szóltam rájuk

Remélem tetszett!! Pusz

3 megjegyzés:

Natalie írta...

ajjj már teljesen felcsigáztál
alig várom hogy felrakd!


na puszika

Névtelen írta...

Szia.
Tök jó az új dizi!
Kíváncsivá tettél a részlettel!
Várom már a teljes fejit! :)

Kisöjdög

Flóó írta...

tök jó :D