BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. április 14., szerda

Hali mindenkinek!!!!!

Van egy új ötletem, a komikkal kapcsolatban... Arra gondoltunk Lenaa- val, hogy, aki 3 hét alatt a legtöbb kommentet írja, azt kitesszük a blogra, fényképpel blogcímmel ( ha van) mindenestül, plusz... ha az illető szeretné e-mail-ben elküldöm neki a fejezet előzetest. Mindezt azért találtam ki, mert úgy vettem észre, hogy szeretitek a blogom..( vagy csak szeretném!?) na mind1... Indítok egy szavazást erről, kérlek írjátok le a véleményeteket, akár komment-be, chat-be, na meg szavazzatok.
Pux Lyly

Még annyit hogy 1 bejegyzéshez csak 1 komit számolunk...

1 megjegyzés:

Zsófia Vörös írta...

Sziasztok!
Egy új rendszeres olvasó vagyok és nagyon tetszik a töritek!Én is a barátnőmmel közösen írok egy törit,és tudjuk hogy milyen érzés amikor alig kapunk komit.Teljesen egyetértünk veletek.BennE lennétek egy linkcserében?
Mi már ki is raktunk titeket.A blogunk címe pedig:http://bebitwilight.blogspot.com/
Puszi:Bebi