BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. április 23., péntek

Hát nem olyan jó hír..

Sziasztok,
Bocsi csajok eléggé elvagyok most kenődve...(nem, nem pasi ügy)
Utolsók lettünk egy versenyen..a tanár kiborult..
Plusz még "én" széttörtem egy rohadtdrága fényképezőt csak azért mert drága "királynőm" azt mondta hogy egy nagy rakás szerencsétlenség vagyok.

Nemtudom hogy kiíváncsiak vagytok-e a történetemre de muszáj kiadnom magamból..:

Az egész úgy kezdődött hogy Szolnokra mentünk a LADIK vetélkedőre (aki volt...az hát mi voltunk a narancs csapat). 2 fiú és 3 lány... a fiúk azok rendesek voltak (mondjuk közte volt az exem is)és a lányok azok én,Panni (álnév) és Szöszike (álnév) voltak.
Az odafelé vezetőúton a láynokkal ültem persze engem le se szartak...mintha valami nemtudom mi lennék...
A versenyen is minden rendbe volt egészen addig míg SZÖSZIKE és PANNI odahívtak hogy fényképezzem le őket..és kézségesen elvállaltam gondolován legalább én nem leszek benne...
persze előtte még SZÖSZIKE ondta PANNINAK hogy még csak az kéne hogy ő fényképezzen.. (vagyis hogy haggyá' má ' ne ezzel a csírával már)
Aztán végülis PANNI odahívott SZÖSZIKE meg odadobta nekem a fényképezőgépet meg se várta hogy elvegyem ő már szaladt is el... (szerintem ez nem véletlen volt ahogy ismerem)
Állítom nem értem hozzá se a fényképezőgéhez akár ujjlenyomatot is vehetnének az enyém nem lenne rajta!!
Szóval én nem érhettem hozzá..
Odavittük a tanárhoz és PANNI azt mondta: SZÖSZIKE leejtette..
(egyébként tudjátok amikor bekapcsoljuk a fényképezőgépet akkor azok a kerek kis izék kijönnek na az teljesen elferdült)
aztán SZÖSZIKE elkezdett lehorrdani engem hogy : egy nagy rakás szerencsétlenség vagy...nem is értem hogy élted túl a 13.évedet...ha az anyád lennék meg sem szültelek volna..kollégiumba meg fogsz halni mert az ilyenek mint te balfaszok...(hozzátettem magamba..jó ha jól néz ki az ember de 12 évesen nemkéne 5kg sminket felvinni az arcára..van egy haverom aki az iyen csajokat kikészíti gimibe majd..)
Na szóval használjátok a fantáziátokat amiket mondhatott!

Én majdnem elsírtam magam...
A fiúk látták úgyhogy nem nyaggattak

Plusz még mentünk a plázába is ( na kinek a kérésére. emiatt másfél órával később értnk hazaa és nem is vettek semmit..jó szeretek vásárolni..dee..namind1)
És ott a 3 emeletes plázába egyedül kóvályogtam..egy ideig még jött velem a tanár mert megértő (kedvenc tanárom)
de lekopott és én ott egyedül bolyongtam abba a hülye plázába...hát képzeljétek el milyen érzés volt...
='(
rohadtul szar volt.......
azztán mikor végeztek akkor mentünk át a zebárn a kocsi nem akart megállni és kilökött a hülye az úttestre..azthittem meghalok..
a tanár persze csak forgatta a szemét meg azért pár szót intézett hozzá

Aztán meg a vonaton találtunk egy (majdnem) üres kabint . ( egy néni volt bennt és hangosan fingott ..persze szöszike rámfogta hogy én voltam)
A kabinba leültem az egyik oldalra az ablakhoz PANNI odaakart mellém ülni aztán meg leült velem szembe SZÖSZIKE és mondta PANNINAK hogy "nehogy odaüljél már.."..aztán még azt is mondta hogy "szemből még rondább" (ez én lennék..de azért majd mutatok fotót magamról hogy egyáltalán nem vagyok csúnya..és nem vagyok egoista sem mert ..ez semmi ahhozképest amit ők művelnek))
aztán a fiúk leültek mellém meg melléjük a tanár..
mikor hazaérkeztünk a vasútállomásra az fogadott hogy "kicsim, kölcsönkérték a kocsinkat, SZÖSZIKÉÉK visznek haza"...........mondom ennél rosszabb márn nem lehet..

hazavittek.

Leülök a gép elé bekapcsolom az msn-t .
Rögtön mindenki letámad... : KOMOLYAN LEEJTETTED PANNI FÉNYKÉPEZŐGÉPÉT??

jól fel is mérgeltem magam...

persze PANNI meg SZÖSZIKE a legjobb barátnőkk..

egymásra nem fognák a hibát..
Ezért kire fogják majd rásózni a javíttatás költségét annak a rohadtdrága gépnek: hát RÁM!!

ez rohadtul jó!
csak azért mert nem vagyok benne az iskolai táplálékláncba..én csak egy hülye kis alattvaló vagyok..ők meg sunshine-princessek..........


most mit csináljak?? itt tépelődök magamban hogy miért vagyok ilyyen szerencsétlen?!!
üdvözlettel: lena =(

8 megjegyzés:

Anett írta...

Szia! Szerintem ezek miatt ne aggódj! Majd megkapják, amit érdemelnek! Lehet, hogy már tudják is, hogy ők nem tartoznak bele a táplálékláncba, és csak irigyek! 5kg festék? Az durva! Fogadok minden reggel korán kell, hogy tip-top legyen mire beér a suliba:) Szerintem ne aggódj az incidens miatt; a barátaid tudni fogják mi az igazság!!!

Névtelen írta...

NEM TE VAGY SZERENCSÉTLEN HANEM EZ A KÉT KURVA
egy fényképező gépet nem lehet csak úgy dobálni ezt mond meg a ribinek is

nem érdemes ezen felidegesíteni magad
egyépként meg majd 20 évesen a sok sminktől tiszta ránc lessz

:D

tehát majd akkor te mondhatod rá hogy RONDA


puszi nati

Névtelen írta...

Szia!!
Fel vagyok háborodva hogy milyen suttyó tetű kétszínű libák léteznek sokat láttam nha de ezek viszik a pálmát.....
Elhiszem hogy ez milyen szar neked és úgy érzed hogy egy rakás szerencsétlenség vagy pedig ez NEM IGAZ!!!!
Ne hagyd hogy ezek a libák tönkre tegyék az önbecsülésedet a magabiztosságodat, az örömödet.. Ezt nem érdemled meg. sajna sok ilyen lánnyal fogsz találkozni de ezeket ott kell hagyni a fenébe nem kell velük foglalkozni(hidd el tudom hogy ez milyen nehéz)
De tudod ami nem öl meg az csak megerősít és te egy erős lány vagy!!!
Nem tudják hogy milyen tehetség és kedves lány az akit megbántottak...
A barátaid pedig melletted fognak állni és mi is (én legalábbis biztosan)ha kell egypár biztató szét én itt vagyok!!!
És ezt jővőbe látás nélkül megmondhatom h hamar túl teszed magadat mert sokan támogatnak szeretnek biztatnak!!!!:):):)
Melinda

Ancsíh írta...

Szijoh!

Hát mit ne mondjak....az a két kis ***** helyében összepréselném magam akkorára, hogy észre se vegyenek.... Mit képzelnek magukról???? Amúgy ismerős a helyzet.....nálunk is van egy-két ilyen picsa.....mintha ők lennének a felsőbbrendű lények...... És szerintem ne foglalkozz velük... nagyobb kínzás számukra az, hogy azt látják, hogy nem érdekel téged, mint hogy rágod és emészted magad rajta...
A fényképezőgépet meg nem javíttatnám meg..... vessen magára a kis ****, hogy ilyen kétballábas....
Hát ha már 12 évesen ekkora valakinek képzeli magát.....biztos van neki mire....el tudom képzelni, hogy hogy néz ki a csajszikám....2 kiló alapozó 1 kiló szemceruza és 2 kiló szemfesték...de ebbe nincs benne a rúzs akkor rakjunk rá még plusz egy kilót is belőle akkor már 6 kilóval több plusz.... nem hiszem több vele a csaj...most azt hiszi hogy ezzel ő a királynő...deh pár év múlva be fog sülni és senkinek sem kell.....

Úgyhogy az én véleményem....ne is foglalkozz velük...nem érdemes...és hidd el nálam a nem érdekel a dolog terv bevált és leszálltak rólam.....(még tesom is ami nagy szoXDXD)
Persze nem kell megfodani...ez csak egytanács:D:D de remélem nálad is beválik.
Puszi:Ancsíh

Névtelen írta...

köszi mindenkinek..már teljesen megnyugodtam..csak egy baj van...msn-en midnenki rászállt
=(
Puszi: Lena

Flóó írta...

uhh ez durva :S
úgy tűnik azok ketten tipik nagypofájú kurvák -.-' utálom a fajtájukat...azokat nem kellett volna megszülni
de azért a fiúk is "jófejek" hogy nem próbáltak megvédeni...
az úttestestől majd kiesett a szemem a helyéről...komolyan nem cseszte le a tanár?!

az ilyenekkel tényleg nem kell törődni,mert nem érdemlik meg,ha ekkora f*szok
ha látják hogy nem érdekel amit össze dumálnak,akkor leszállnak rólad /tapasztalat/
szóval nyugi! a fényképezővel meg ne törődj mert nem a te hibádból történt ;)

Névtelen írta...

csakhogy szinte az egész osztály azthiszi én voltam mert SZÖSZIKE meg PANNIKA ugye azt terjesztik hogy én voltam..hát nem elsz könnyű.. most nagyon lennt vagyok

Lena

Bexx írta...

Szardle az egészet-.- ennyí. nem kell velük foglalkozni...az ilyen ribancokat megkell tépni, vagy valami hasonló. Elnézést a durva kifejezésért..xD Szerintem felejtsd el az egészet, vagy verd/veresd meg a csajt. (Igen tudom nemvagyok egy nyugodt típusxD) Szóval ennyí...ha rám hallgatsz nem törődsz velük..