BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. április 25., vasárnap

Remélem örültök!! :)

Tudjátok, hogy úgysem bírom ki, úgyhogy hoztam nektek egy kis ízelítőt!

"Alig léptem kettőt, Edward az ölébe kapott, és a régi szobájának arany huzatos ágyán kötöttünk ki. Szerelmem fölém hajolt, én pedig rá mosolyogtam, vagyis inkább vigyorogtam.

Arca vészesen közeledett felém, én pedig vártam, hogy ajkunk összeforrjon. Szemem becsuktam és vártam, de nem történt semmi. Úgy 2 perc után felnéztem és egy vigyorgó Edwarddal találtam szembe magam.

- Csak nem szeretnél valamit? – kérdezte suttogva.

- Téged. – mondtam szintén suttogva. Ekkor szenvedélyesen megcsókolt én pedig beletúrtam a hajába. Épp a fölsőm szakadt volna le rólam, Alice legkisebb örömére, mire Edward megmerevedett."


Hát, egyszer ennyi... Sietek és remélem, hogy tetszett!! Pusz

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Te most komolyan kínozni akarsz?Vagy mi?xD
Várom a teljes fejezetet!
Puszi:Esme

Zsófia Vörös írta...

Nagyon jó lett!Várom a folytit.Puszi:Bebi