BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. április 22., csütörtök

Napi hírek

Háát igen pénteken megjelenik az eclipse utolsó trailere: be is linkelek nektek egy videót ammiben van pár képkocka belőle a vége felé..



Aztán látom hogy Ashleyre szavaztatok a legtöbben hát válogattam nektek:




nemtudtam lejjebbrakni és teljes méretben raktam be mert amúgy meg nemtudjátok lementeni ..upsziii felülrerakta..
namind1
puszi :lena

1 megjegyzés:

Bexx írta...

ba*zkii milyen csukája van az utolsó előtti képen *.* tökre mint tesitanárnak Janus napkor...xDD róla is majdnem lecsórtuk..:D am az alkonyatban amikor a Rosalie összetöri az üvegtálat és mutatják a cipőjét az is milyen jómár...:O remélem nem csak én vagyok ilyen véleménnyel xDD:D:D