BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Ennyien jártatok az oldalamon!

Még messze van de nagyon várjuk!!!

2010. április 19., hétfő

Napi csöpögéééééééés

A mai napra mégnagyobb csöpögést hoztam nektek!
*.* Remélem élvezitek majd!
Nekem az első Kellanos kép tetszik a legjobban! Cukorr macii!

Ja, most jelenleg 8 komi van szóval már csak 2 komi kellene a következő fejezethez!
És egy jóhír jelenleg 31 rendszeres olvasónk van és LEHET hogy akkor Lylytől kapunk egy +fejezetet!
A komizós versenyben jelenleg az állás:
I. hely eddig: Twilight4ever
II. hely eddig: Flóó, Kisöjdög
III. hely eddig: dóri, Anett,Bexx, Melinda,

FIGYELEM,EZ NEM A VÉGLEGES ÁLLÁS..komizzatok, egyébként ez a verseny 3 hetente újra indul úgyhogy ne csüggedjetek ha most nem sikerül!
Puszi: Lenaa

4 megjegyzés:

Bexx írta...

gyaaa ezt honnan szereztétek?:O;DD am szerintem ez a xavier samuel vagy kicsoda aki az eclipsbe a riley-t játssza tök jól néz ki..nem?;DD

Lyly és Lenaa írta...

iszonyat dögös!!!!

Névtelen írta...

huh hát nekem nagyon teccet de valahogy carlisle-ét nem toom így elképzelni:P
nagyon jóóóóóóóóóó


puszi nati

Anett írta...

HŰ, hát egyből jókedvem lett ettől a kis ízelítőtől! Annyira sexy a Twilight-alakulat!!! Nagyon jó a felhozatal, a zene pedig nagyon ott van:) Ha nem bánjátok, akkor én is ajánlanék egy videót(ha nem baj); amin csak Rob van (bár én még Petert és Kellant is nagyon bírom), de sztem nagyon jól összeállított kis videó! Rajongóknak kötelező!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gKK35J90wds